KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Wartungswert

Polish translation: srednia wartosc minimalna


09:55 Nov 10, 2003
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Wartungswert
Der Neuwert der Anlage basiert auf einem 3-jährigen Wartungsintervall für saubere Räume. Um den Wartungswert der Beleuchtungsstärke einzuhalten wird empfohlen, ausgefallene Lampen sofort zu wechseln
Klet
Polish translation:srednia wartosc minimalna
Explanation:
Pojecie nowo wprowadzone do norm europejskich, wyjasnienie w linku
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1wartość eksploatacyjna
Andrzej Lejman
4 +1srednia wartosc minimalna
Jerzy Czopik
4 -1Wartość oczekiwana
bartek


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
wartość eksploatacyjna


Explanation:
propozycja

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO
46 mins

12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Wartość oczekiwana


Explanation:
wartungswert (engl.: expected value) das Zentrum der Verteilung einer

http://216.239.37.104/search?q=cache:rQGM4CfJF_QJ:wwwhomes.u...


Wartość oczekiwana - expected value, valence
Wartość portfela - value of portfolio, attractiveness of portfolio
Wartość przyszła - future value
http://www.placet.com.pl/leksykon.asp?l=24




bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 513

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Jerzy Czopik: To jest "Erwartungswert". Przy guglowaniu "Wartungswert" znalazlas "Er- wartungswert", tylko nie zwrocilas na to uwagi...
1 hr

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
srednia wartosc minimalna


Explanation:
Pojecie nowo wprowadzone do norm europejskich, wyjasnienie w linku


    Reference: http://www.ltg.at/vor_t00_dehoff1.pdf
Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in pair: 7229

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman: To ju¿ nie wystarczy tak po prostu wkrêciæ parê ¿arówek? Od razu musi byc konsultant prof. doc. dr. hab. mgr?
1 day22 hrs