KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

unrund

Polish translation: utrata okrągłości


12:40 Jan 15, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: unrund
chodzi o stwierdzenie uszkodzeñ kruszarki (zastosowanie w górnictwie):
Verformung durch Erwaermung (unrund)
ARak
Polish translation:utrata okrągłości
Explanation:
Chodzi o zniekształcenie więc chyba właśnie tak...

HTH Stasek
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zniekształcenia mimośrodowe
Andrzej Lejman
4utrata okrągłości
SATRO


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
utrata okrągłości


Explanation:
Chodzi o zniekształcenie więc chyba właśnie tak...

HTH Stasek

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3357

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zniekształcenia mimośrodowe


Explanation:
W oryginale nie ma wprawdzie słowa "zniekształcenia", ale gdy coś staje się "unrund", znaczy to (między innymi), że uległo zniekształceniom mimośrodowym.

Wydaje mi się bardzo prawdopodobne, że może chodzić o taki przypadek.

Andrzej Lejman
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 3748