KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

potamodrom

Polish translation: potamodromiczne


15:39 Jan 15, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: potamodrom
Lebensraum
rheophil, stagnophil, eurytop
Reproduktion
Substrat: litho-,phytophil, etc.
Ernährung
benthivor, piscivor, etc.
Langlebigkeit
Kurzlebig, langlebig
Migration
anadrom, potamodrom (kurz, mittel, lang)
Agata
Polish translation:potamodromiczne
Explanation:
"amfidromiczne (pomiedzy wodami slodkimi i slonymi w celu
innym niz rozrodczy), potamodromiczne (wylacznie w obrebie wód slodkich "
Selected response from:

leff
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3potamodromiczne
leff
4wędrowne, tylko w wodach słodkich
bartek


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wędrowne, tylko w wodach słodkich


Explanation:
opisane dokladnie pod




    Reference: http://www.uni-weimar.de/Bauing/wbbau/studium/zusatz/schnupp...
bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 513

49 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
potamodromiczne


Explanation:
"amfidromiczne (pomiedzy wodami slodkimi i slonymi w celu
innym niz rozrodczy), potamodromiczne (wylacznie w obrebie wód slodkich "


    Reference: http://wiem.onet.pl/wiem/0073ce.html
leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  bartek: O! I to je tak :-)
2 mins

agree  Anna Bittner
18 hrs

agree  lim0nka
1 day22 hrs