KudoZ home » German to Polish » Tech/Engineering

Support mehrerer Hersteller

Polish translation: serwis obejmujący/dla produkty wielu producentów


23:01 Jan 21, 2004
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering
German term or phrase: Support mehrerer Hersteller
Support mehrerer Hersteller - Wenn Sie Hardware- und Softwarekomponenten von verschiedenen Herstellern erworben haben, kann Sie Ihr autorisierter Verkäufer oder autorisierter Service Provider zu umfassenden Supportpaketen für mehrere Hersteller beraten.
Jerzy Czopik
Germany
Polish translation:serwis obejmujący/dla produkty wielu producentów
Explanation:
??
Selected response from:

Anna Bittner
Grading comment
Jakos bardziej do mnie dociera...

Dzieki
J.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2serwis obejmujący/dla produkty wielu producentów
Anna Bittner
3wsparcie (dla) produktów kilku producentówZbigniew Balawender


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wsparcie (dla) produktów kilku producentów


Explanation:
To tak stosunkowo dosłownie, ale nic innego mi już do głowy nie przychodzi.

ew. jeszcze "pakiet(y) wsparcia"

Przyjęło się w międzyczasie to wsparcie w j. polskim.

Zbyszek


Zbigniew Balawender
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 341

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
serwis obejmujący/dla produkty wielu producentów


Explanation:
??

Anna Bittner
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 2533
Grading comment
Jakos bardziej do mnie dociera...

Dzieki
J.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  SATRO
10 hrs

agree  Ewunia
4 days