KudoZ home » German to Polish » Telecom(munications)

Fernsprechnetz

Polish translation: sieć telefoniczna


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Fernsprechnetz
Polish translation:sieć telefoniczna
Entered by: skowronek

10:53 Apr 9, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
German term or phrase: Fernsprechnetz
W opisie telefonu analogowego: niektóre jego funkcje działają tylko, jeśli "*".

"- Anzeige der ankommenden Anrufe mit Nummer oder Namen*
- Datums- und Zeitanzeige der zuletzt eingegangenen Nummern*


*Nur möglich mit Unterstützung des Fernsprechnetzes".
skowronek
Germany
siec telefoniczna
Explanation:
siec telefoniczna

tu chodzi nie tylko o operatora, ale rowniez o np. wewnetrzne sieci telefoniczne firm albo domowe centrale (ktore tez sa rodzajem mikroskopijnej sieci). Jesli sieci nie wspieraja funkcji CLIP/CLIR, to zaden operator nie pomoze.
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1siec telefoniczna
Crannmer
4tu: operator telefoniczny (operator telefonii stacjonarnej)Joanna Łuczka


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
tu: operator telefoniczny (operator telefonii stacjonarnej)


Explanation:
Chodzi o to, że telefon posiada wprawdzie funkcję identyfikacji dzwoniącego, ale trzeba mieć aktywną tę usługę u swojego operatora

Joanna Łuczka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
Notes to answerer
Asker: A, czyli potwierdziło się moje przypuszczenie, że po prostu chodzi o rodzaj oferty operatora i że trudno tu szukać jej nazwy. Dziękuję


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
siec telefoniczna


Explanation:
siec telefoniczna

tu chodzi nie tylko o operatora, ale rowniez o np. wewnetrzne sieci telefoniczne firm albo domowe centrale (ktore tez sa rodzajem mikroskopijnej sieci). Jesli sieci nie wspieraja funkcji CLIP/CLIR, to zaden operator nie pomoze.

Crannmer
PRO pts in category: 64
Grading comment
Dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Christine Zornow
10 hrs
  -> thx