KudoZ home » German to Polish » Textiles / Clothing / Fashion

Dreiangel

Polish translation: trójkątna dziura (w tkaninie)


22:07 Mar 5, 2008
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: Dreiangel
Rodzaj uszkodzenia materiału (odzieży)
Joanna Łuczka
Poland
Polish translation:trójkątna dziura (w tkaninie)
Explanation:
trójkątna dziura w tkaninie
pęknięcie w tkaninie (rozdarcie) w kształcie litery V, co w efekcie da właśnie taką trójkątną dziurę

Jest też określenie Triangel i Winkelriss
Selected response from:

eklerka
Grading comment
Dziękuję
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4trójkątna dziura (w tkaninie)eklerka
3głębokie rozcięcie
Piotr Fras


  

Answers


11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
głębokie rozcięcie


Explanation:
Tak sobie to wyobrażam...

Piotr Fras
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
trójkątna dziura (w tkaninie)


Explanation:
trójkątna dziura w tkaninie
pęknięcie w tkaninie (rozdarcie) w kształcie litery V, co w efekcie da właśnie taką trójkątną dziurę

Jest też określenie Triangel i Winkelriss

eklerka
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 63
Grading comment
Dziękuję