KudoZ home » German to Polish » Textiles / Clothing / Fashion

taillenhohe Blende

Polish translation: wstawka na wysokosci talii


11:45 Aug 25, 2008
German to Polish translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: taillenhohe Blende
Kontekst:

baumwoll-parka mit fell-kapuze
-taillenhohe Blende mit Bindegürtel

będę wdzięczna za wszelka pomoc, nie mam niestety obrazka i nie wiem co autor mógł mieć na myśli
Danuta Michelsen
Polish translation:wstawka na wysokosci talii
Explanation:
http://www.tchibo.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/...
porownaj
http://e-suknie.pl/c,pl,27_39,3,4,0,long,suknie.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2008-08-25 13:48:01 GMT)
--------------------------------------------------

lub w talii
Selected response from:

iceblue
Austria
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4wstawka na wysokosci taliiiceblue
3obszywka na wysokosci talii
Yvonne Kuzminska


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
obszywka na wysokosci talii


Explanation:
A moze tak?

--------------------------------------------------
Note added at 10 Min. (2008-08-25 11:55:43 GMT)
--------------------------------------------------

choc teraz wydaje mi sie ze to moze "obszywka o szerkosci talii"

--------------------------------------------------
Note added at 10 Min. (2008-08-25 11:56:03 GMT)
--------------------------------------------------

szerokosci, mialo byc :)

Yvonne Kuzminska
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 38

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wstawka na wysokosci talii


Explanation:
http://www.tchibo.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/de/...
porownaj
http://e-suknie.pl/c,pl,27_39,3,4,0,long,suknie.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2008-08-25 13:48:01 GMT)
--------------------------------------------------

lub w talii


iceblue
Austria
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 80
Grading comment
dziękuję!