KudoZ home » German to Polish » Textiles / Clothing / Fashion

Krawattenmuster

Polish translation: Klasyczny geometryczny wzór


12:19 Sep 1, 2008
German to Polish translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: Krawattenmuster
Kontekst:

Chicer Seidenschal mit klassischem Krawattenmuster

tak jak np. na www.esprit.de
nr art. I2C275

będę wdzięczna za wszelka pomoc
Danuta Michelsen
Polish translation:Klasyczny geometryczny wzór
Explanation:
Na tej stronie mowa jest o „krawatowym wzorze”, ale to moim zdaniem niezręczne sformułowanie
http://pl.texsite.info/Wzór_krawata,_wzór_krawatowy
Selected response from:

Renata Gulde
Grading comment
dziękuję!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2Klasyczny geometryczny wzór
Renata Gulde
4wzór krawatapatryk80


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wzór krawata


Explanation:
jw.

patryk80
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8

20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
Klasyczny geometryczny wzór


Explanation:
Na tej stronie mowa jest o „krawatowym wzorze”, ale to moim zdaniem niezręczne sformułowanie
http://pl.texsite.info/Wzór_krawata,_wzór_krawatowy

Renata Gulde
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28
Grading comment
dziękuję!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Tamod
1 hr
  -> dziękuję :)

agree  klick
2 days16 hrs
  -> dziękuję :)