KudoZ home » German to Polish » Textiles / Clothing / Fashion

Medaillon-Verschluss

Polish translation: zapiecie typu medalion


08:51 Sep 2, 2008
German to Polish translations [PRO]
Textiles / Clothing / Fashion
German term or phrase: Medaillon-Verschluss
ledergürtel mit trendigem medaillon-verschluss

Niestety nie mam zdjecia.

Dziekuje za pomoc!
Yvonne Kuzminska
Germany
Polish translation:zapiecie typu medalion
Explanation:
O ile sie orientuje, podaje sie: zapiecie typu xxxx co oznacza, ze bez wzgledu na rodzaj haczykow zastosowanych we wnetrzu - klamra / sprzaczka wyglada jak medalion i jest bardzo ozdobna.
Czyli nie wystarczy podac - sprzaczka owalna. Owalna moze tec byc w srodku pusta.
Przyklad podaje na zegarku - zobacz link - ale zdjecie jest ladne i pokazuje o co chodzi.


Selected response from:

Sylvia Steinweber
Germany
Grading comment
Dziekuje bardzo!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4zapiecie typu medalion
Sylvia Steinweber
3sprzączka / zapięcie w postaci medalionuAgiks
3owalna klamra/sprzączka
Renata Gulde


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
owalna klamra/sprzączka


Explanation:
moja propozycja, ale moze ktos podrzuci zdjecie?

Renata Gulde
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 28

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
sprzączka / zapięcie w postaci medalionu


Explanation:
Ewentualnie "sprzączka / zapięcie medalionowa/e", ale to już trochę zbyt nawymyślane.

--------------------------------------------------
Note added at   17 min (2008-09-02 09:08:30 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.lorifactor.pl/new.html
Tu coś w tym rodzaju.

Agiks
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zapiecie typu medalion


Explanation:
O ile sie orientuje, podaje sie: zapiecie typu xxxx co oznacza, ze bez wzgledu na rodzaj haczykow zastosowanych we wnetrzu - klamra / sprzaczka wyglada jak medalion i jest bardzo ozdobna.
Czyli nie wystarczy podac - sprzaczka owalna. Owalna moze tec byc w srodku pusta.
Przyklad podaje na zegarku - zobacz link - ale zdjecie jest ladne i pokazuje o co chodzi.





    Reference: http://www.uhren-schmuck.de/aktuelles/markennews/Versace-Die...
Sylvia Steinweber
Germany
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20
Grading comment
Dziekuje bardzo!