KudoZ home » German to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Standortfaktor

Polish translation: czynnik związany z położeniem / lokalizacją


16:48 May 15, 2005
German to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Standortfaktor
..ist ein wichtiger Standortfaktor im Wettbewerb der Regionen.
Maja G
Poland
Polish translation:czynnik związany z położeniem / lokalizacją
Explanation:
Albo po prostu Lokalizacja / Położenie
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3czynnik związany z położeniem / lokalizacją
SATRO
3zaleta (tej) lokalizacji
sabetka


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
czynnik związany z położeniem / lokalizacją


Explanation:
Albo po prostu Lokalizacja / Położenie

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 101

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maciej Andrzejczak
2 mins
  -> THX!!

agree  Agnieszka Hayward: raczej czynnik, bo cos jest na poczatku tego zdania. Cos, co widzi tylko Askerka ;o)
44 mins
  -> No niech Ci bêdzie :)

agree  Aleksandra Kwasnik
3 hrs
  -> Dziêx!!

1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zaleta (tej) lokalizacji


Explanation:
przypuszczenie bo brak kontekstu

sabetka
Native speaker of: Native in PolishPolish