KudoZ home » German to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Arbeitsstättenerhebung

Polish translation: ankieta / sondaz (dotyczaca/y miejsc pracy)


17:15 May 15, 2005
German to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Arbeitsstättenerhebung
aktuelle Arbeitsstättenerhebung der Berliner Flughäfen
Maja G
Poland
Polish translation:ankieta / sondaz (dotyczaca/y miejsc pracy)
Explanation:
lub "liczby" miejsc pracy; odnosnie innych mozliwych synonimów alowa "Erhebung" zobacz tez ponizej

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 14 mins (2005-05-15 19:30:08 GMT)
--------------------------------------------------

nie alowa, tylko slowa :)
Selected response from:

Aleksandra Kwasnik
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3spis/zestawienie (ilo¶ciowe) miejsc pracyrjz
3ankieta / sondaz (dotyczaca/y miejsc pracy)Aleksandra Kwasnik


Discussion entries: 2





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Arbeitsstättenerhebung
ankieta / sondaz (dotyczaca/y miejsc pracy)


Explanation:
lub "liczby" miejsc pracy; odnosnie innych mozliwych synonimów alowa "Erhebung" zobacz tez ponizej

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 14 mins (2005-05-15 19:30:08 GMT)
--------------------------------------------------

nie alowa, tylko slowa :)


    Reference: http://wortschatz.uni-leipzig.de/
Aleksandra Kwasnik
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 22

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Arbeitsstättenerhebung
spis/zestawienie (ilo¶ciowe) miejsc pracy


Explanation:
stytystyczne przeliczenie np. przy pomocy ankiety

rjz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60