KudoZ home » German to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Planfeststellungsbeschluss

Polish translation: decyzja o ustaleniu planu zabudowy


19:31 May 15, 2005
German to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Planfeststellungsbeschluss
durch die Auflagen im Planfeststellungsbeschluss werden die Bewohner (...) geschützt. ostatnie pytanie dzis :)
Maja G
Poland
Polish translation:decyzja o ustaleniu planu zabudowy
Explanation:
Za słownikiem pani Kilian i z doświadczenia własnego w dziale ekspansji...
Selected response from:

SATRO
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4decyzja o zatwierdzeniu planu budowyrjz
4decyzja o ustaleniu planu zabudowy
SATRO


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
decyzja o ustaleniu planu zabudowy


Explanation:
Za słownikiem pani Kilian i z doświadczenia własnego w dziale ekspansji...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 101

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
decyzja o zatwierdzeniu planu budowy


Explanation:
uprzedzaj±c komntarze: słownik Kilian/Hanckel używa terminu "ustalenie = Feststellung", bo tak jest w innych terminach prawniczych np. Feststellungsurteil, tu jest to użycie błędne/porównaj -> Festestellung des Jahresabschlusses/. Decyzja ta dotyczy po¶rednio zabudowy - ale generalnie konkretnej budowy /(Bau)vorhaben/. Może też być zastępczo "Plangenehmigung" po spełnienienu odpowiednich wymogów.

rjz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60