KudoZ home » German to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Ausgleichs- und Ersatzmassnahmen

Polish translation: Działania mające na celu wyrównanie i rekompensatę zniszczeń środow. nat. powstałych na danym terenie w wyniku realizacji inwest


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Ausgleichs- und Ersatzmassnahmen
Polish translation:Działania mające na celu wyrównanie i rekompensatę zniszczeń środow. nat. powstałych na danym terenie w wyniku realizacji inwest
Entered by: romsz

10:12 May 16, 2005
German to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Ausgleichs- und Ersatzmassnahmen
chodzi mi glownie o "Ausgleichsmassnahmen", dot. rekompensaty + "ekologicznego i ogolnego dobra" terenow, na ktorych bedzie wybudowane lotnisko, podczas prac budowlanych i po ich ukonczeniu ...zawiklane te moje wyjasnienia?
Maja G
Poland
poniżej
Explanation:
Możesz pójść w tym kierunku:

"Działania mające na celu wyrównanie i rekompensatę zniszczeń środow. nat. powstałych na danym terenie w wyniku realizacji inwestycji"
Selected response from:

romsz
Poland
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4poniżej
romsz
3działania wyrównawcze i kompensuj±cerjz


Discussion entries: 1





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
poniżej


Explanation:
Możesz pójść w tym kierunku:

"Działania mające na celu wyrównanie i rekompensatę zniszczeń środow. nat. powstałych na danym terenie w wyniku realizacji inwestycji"

romsz
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 7

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
działania wyrównawcze i kompensuj±ce


Explanation:
/istota jest tu zachowana - a stylistyka jest dosyć dowolna/

rjz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60