KudoZ home » German to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Integritätsvertrag

Polish translation: umowa ramowa o współpracy


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Integritätsvertrag
Polish translation:umowa ramowa o współpracy
Entered by: Grażyna Lesińska

10:26 May 16, 2005
German to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Integritätsvertrag
"...haben gemeinsam einen Integritätsvertrag zur Vorbeugung gegen Korruption und illegale Absprachen....erarbeitet"
Maja G
Poland
tu: umowa ramowa
Explanation:
bo przewiduje sie duż± ilo¶c zlecen, prac itd,które nie sa jeszcze dikładnie sprecyzowane

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2005-05-16 10:57:51 GMT)
--------------------------------------------------

lub ramowa umowa o współpracy
Selected response from:

Grażyna Lesińska
Poland
Grading comment
czy to w takim razie to samo co Rahmenvertrag?
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4kontrakt antykorupcyjnyrjz
3tu: umowa ramowaGrażyna Lesińska


Discussion entries: 4





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Integritätsvertrag
tu: umowa ramowa


Explanation:
bo przewiduje sie duż± ilo¶c zlecen, prac itd,które nie sa jeszcze dikładnie sprecyzowane

--------------------------------------------------
Note added at 31 mins (2005-05-16 10:57:51 GMT)
--------------------------------------------------

lub ramowa umowa o współpracy


    Reference: http://www.transparency.de/fileadmin/pdfs/Themen/Verwaltung/...
Grażyna Lesińska
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 22
Grading comment
czy to w takim razie to samo co Rahmenvertrag?

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Integritätsvertrag
kontrakt antykorupcyjny


Explanation:
bzw. Deklaracja Antykorumpcyjna

rjz
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 60