KudoZ home » German to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Bietergemeinschaft

Polish translation: grupa oferentów


09:25 May 18, 2005
German to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Bietergemeinschaft
"Bietergemeinschaft" po angielsku "Bieter" to po prostu bidder, a po polsku? ...ofertodawca, zleceniodawca?
Maja G
Poland
Polish translation:grupa oferentów
Explanation:
np.
Selected response from:

Jerzy Czopik
Germany
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3grupa oferentów
Jerzy Czopik
5 +1wspólnota oferentów
SATRO


Discussion entries: 3





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
grupa oferentów


Explanation:
np.

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 112

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anna Krochmal: ew. konsorcjum składające ofertę
8 mins

agree  rjz: konsorcjum; wspólnota jest terminem nietypowym /dosyæ niemieckim/
13 mins

agree  Alicja Butkiewicz-Hübscher: http://www.inwestycjekomunalne.pl/index.php?89 225 3999 1 tu raczej konsorcjum oferentow
3 days4 hrs

7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
wspólnota oferentów


Explanation:
Z takim określeniem się już wielokrotnie spotkałem... Chodzi o to, że kilka firm składa inwestorowi wspólną ofertę...

SATRO
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 101

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  romsz
6 mins
  -> Dziêx!!