KudoZ home » German to Polish » Transport / Transportation / Shipping

daN — DIN

Polish translation: daN - dekaniuton :)


07:38 Jun 16, 2005
German to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: daN — DIN
jest to charakterystyka pasów mocuj¹cych:

d³ugoœæ 2,20 m, szerokoœæ przynajmniej 35 mm, rozci¹gliwoœæ maksymalnie 4 % i 3.000 daN — DIN 60060
Karolina Zablocka
Germany
Polish translation:daN - dekaniuton :)
Explanation:
Rozciągliwość -tyle a tyle przy sile ... daN (dekaniutonów) zgodnie z normą DIN 60060, która opisuje zapewne sposób wyznaczania tejże.
Selected response from:

Kulecki
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2daN - dekaniuton :)
Kulecki
4 +1dekaniutonTomasz Cholewa
4Dekanewton - DIN
Jerzy Czopik


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
daN � DIN
dekaniuton


Explanation:
przedrostek da- dla oznaczenia 10x

Tomasz Cholewa
Native speaker of: Native in PolishPolish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik
0 min

3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
daN — DIN
Dekanewton - DIN


Explanation:
DG Flugzeugbau GmbH / Bruchversuch DG-1000
(Ein Dekanewton - daN - entspricht der Gewichtskraft von einem Kilogramm).
Überlagerte Seitenruder- und Höhenruderausschlag bei 305km/h - entsprechend VNE + ...
www.dg-flugzeugbau.de/bruchversuch-d.html

Jerzy Czopik
Germany
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 112

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
daN — DIN
daN - dekaniuton :)


Explanation:
Rozciągliwość -tyle a tyle przy sile ... daN (dekaniutonów) zgodnie z normą DIN 60060, która opisuje zapewne sposób wyznaczania tejże.

Kulecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
dzięki

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Grzegorz Kurek: i nale¿y zostawiæ symbol daN
2 mins

agree  Jerzy Czopik: jak najbardziej
6 mins