KudoZ home » German to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Zündfunkengeber

Polish translation: iskrownik


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Zündfunkengeber
Polish translation:iskrownik
Entered by: Sebastian Kruszelnicki

14:44 Apr 4, 2007
German to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Transport / Transportation / Shipping / Diesellokomotiven
German term or phrase: Zündfunkengeber
To:
1. czujnik czy
2. "wyzwalacz" iskier zapłonowych?
Sprawdza/kontroluje iskry, czy też je wytwarza?


Prüfung Zündfunkengeber
Der Zündfunkengeber kann mit der PC-Heizgerätediagnose (Komponententest) geprüft werden.
Zündfunkengeber des Webasto-Heizgeräts (Abb. 7/1) entsprechend Herstellerdokumentation prüfen bzw. prüfen lassen
Sebastian Kruszelnicki
generator z iskrownikiem / urzadzenie zapalajace
Explanation:
generator z iskrownikiem / urzadzenie zapalajace

np. takie
http://www.pvl.de/content/tpl_a.asp?lingo=german&ident=2&ID_...



--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2007-04-04 17:15:31 GMT)
--------------------------------------------------

np.
http://www.hurtownia.czesciagd.pl/product_info.php?products_...

Pozwole sie poprawic. Napisz:

iskrownik (z elektrodami zaplonowymi)
Selected response from:

Crannmer
Grading comment
Dziękuję, Crannmer i Witold Palka podali tę sama odpowiedź (Crannmer w uwagach), więc Crannmer dostaje punkty. :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4IskrownikWitold Palka
4generator z iskrownikiem / urzadzenie zapalajace
Crannmer


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
generator z iskrownikiem / urzadzenie zapalajace


Explanation:
generator z iskrownikiem / urzadzenie zapalajace

np. takie
http://www.pvl.de/content/tpl_a.asp?lingo=german&ident=2&ID_...



--------------------------------------------------
Note added at 2 Stunden (2007-04-04 17:15:31 GMT)
--------------------------------------------------

np.
http://www.hurtownia.czesciagd.pl/product_info.php?products_...

Pozwole sie poprawic. Napisz:

iskrownik (z elektrodami zaplonowymi)

Crannmer
PRO pts in category: 279
Grading comment
Dziękuję, Crannmer i Witold Palka podali tę sama odpowiedź (Crannmer w uwagach), więc Crannmer dostaje punkty. :-)

20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Iskrownik


Explanation:
Proponuje takie slowo.


    Reference: http://pl.wikipedia.org/wiki/Iskrownik
Witold Palka
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 20