KudoZ home » German to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Betriebsdatenerfassung

Polish translation: rejestracja danych eksploatacyjnych


19:08 Oct 21, 2007
German to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Betriebsdatenerfassung
Mowa o oprogramowaniu:
C3 organisiert Prozesse in allen Bereichen - von der Kalkulation über die Auftragsbearbeitung und Produktions-Planung bis hin zur Betriebdatenerfassung und Logistik.
Außerdem stellt theurer.com erstmals die neu entwickelte mobile und funkgestützte Betriebsdatenerfassung für Windows-Mobile vor
sabetka
Polish translation:rejestracja danych eksploatacyjnych
Explanation:
rejestracja danych dotyczących eksploatacji

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-21 20:37:08 GMT)
--------------------------------------------------

nie wiem, nie wiem również czego dotyczy planowanie produkcji, podobnie mnie wiem, czego dotyczą realizowane zlecenia, tak samo nie wiem, czego dotyczą procesy - powinno wynikać z przeznaczenia oprogramowania (ponieważ wiem, że mowa o oprogramowaniu)
trzeba przyjrzeć się na stronie:
http://www.theurer.com/index.htm
(najlepiej w zakładce "Warenwirtschaft"):

Egal ob Sie selbst Produkte fertigen oder damit handeln, Sie benötigen stets eine ausgereifte Warenwirtschaft. Alle Vertriebs-Vorgänge, von der Angebotsphase bis zum Versand, greifen in C3 nahtlos ineinander. Routine-Tätigkeiten wie die Erstellung von Angeboten oder Aufträgen sind in C3 schnell und unkompliziert.



Features

Kunden– und Lieferantenverwaltung
Auftragsbearbeitung
Lagerwirtschaft
Einkaufsunterstützung
Schnittstelle zum Rechnungswesen











Highlights

automatische Disposition
integrierter Web-Shop
Vertreter und Verkaufsgebiete
Preisgestaltung: Rabatte, Provisionen, Preislisten
Versandunterstützung und Zustellaufkleber



Selected response from:

Mariusz Wstawski
Germany
Grading comment
dziekuje
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2rejestracja danych eksploatacyjnych
Mariusz Wstawski
3ewidencja danych zakładowych
Tomasz Sieniuć


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
rejestracja danych eksploatacyjnych


Explanation:
rejestracja danych dotyczących eksploatacji

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-10-21 20:37:08 GMT)
--------------------------------------------------

nie wiem, nie wiem również czego dotyczy planowanie produkcji, podobnie mnie wiem, czego dotyczą realizowane zlecenia, tak samo nie wiem, czego dotyczą procesy - powinno wynikać z przeznaczenia oprogramowania (ponieważ wiem, że mowa o oprogramowaniu)
trzeba przyjrzeć się na stronie:
http://www.theurer.com/index.htm
(najlepiej w zakładce "Warenwirtschaft"):

Egal ob Sie selbst Produkte fertigen oder damit handeln, Sie benötigen stets eine ausgereifte Warenwirtschaft. Alle Vertriebs-Vorgänge, von der Angebotsphase bis zum Versand, greifen in C3 nahtlos ineinander. Routine-Tätigkeiten wie die Erstellung von Angeboten oder Aufträgen sind in C3 schnell und unkompliziert.



Features

Kunden– und Lieferantenverwaltung
Auftragsbearbeitung
Lagerwirtschaft
Einkaufsunterstützung
Schnittstelle zum Rechnungswesen











Highlights

automatische Disposition
integrierter Web-Shop
Vertreter und Verkaufsgebiete
Preisgestaltung: Rabatte, Provisionen, Preislisten
Versandunterstützung und Zustellaufkleber





Mariusz Wstawski
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 75
Grading comment
dziekuje
Notes to answerer
Asker: a czy moze pan powiedziec co znacza w tym kontekscie "dane eksploatacyjne"? Dane eksploatacyjne czego?


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jerzy Czopik
0 min
  -> dziękuję

neutral  Tomasz Sieniuć: No właśnie, eksploatacji czego? // Tutaj chodzi raczej o dane dot. produkcji.
1 hr

agree  Crannmer: a wszystkiego :-) (zuzycie mediow na dzial czy maszyne, wyprodukowane sztuki, motogodziny maszyn, zuzycie materialow, cholerawiecojeszcze itd itp)
1 hr
  -> dziękuję bardzo

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ewidencja danych zakładowych


Explanation:
W glosariuszu SAP:
Betriebsdatenerfassung - plant data collection (PP)

Przykład:
Ewidencjonowanie zapasów produktów lub usług gotowych i w toku w trakcie produkcji jest szczególnie trudne, jeżeli jednak dokonuje się odpowiednich zapisów (ewidencja danych zakładowych) podczas produkcji, wada ta nie występuje.
http://www.anonimus.com.pl/H.Vollmuth.html

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-10-21 21:58:58 GMT)
--------------------------------------------------

Ewentualnie "ewidencja danych zakładu".

Tomasz Sieniuć
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4