KudoZ home » German to Polish » Transport / Transportation / Shipping

Mitgänger/Klapptritt-Flurförderfahrzeug

Polish translation: elektryczny wózek paletowy


10:53 Jul 9, 2008
German to Polish translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
German term or phrase: Mitgänger/Klapptritt-Flurförderfahrzeug
Sposób załadunku pojazdu:
"Der LKW wird mittels Handhubwagen, Mitgänger/Klapptritt- Flurförderfahrzeug beladen. Es ist auf Personen auf der Ladefläche, sowie ausreichende Tragfähigkeit des Boden- Belags zu achten."

Z góry dziękuję za pomoc
patryk80
Polish translation:elektryczny wózek paletowy
Explanation:
elektryczny wózek paletowy

--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag22 Stunden (2008-07-11 09:27:39 GMT)
--------------------------------------------------

Handhubwagen - wózek paletowy - potocznie paleciak

--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag23 Stunden (2008-07-11 10:40:08 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Może być elektryczny wózek widłowy - gdy ktos siedzi w środku i nim jeździ i elektryczny wózek paletowy gdy ktos stoi przed wózkiem. Tak mi sie wydaje :-)
Selected response from:

K0a0s0i0a
Grading comment
Dzięki za pomoc, ale Twoja propozycja jest zbyt ogólna = nie uwzględnia pozycji operatora wózka, stąd tylko punkcik:)
Pozdrawiam
Patryk
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4elektryczny wózek paletowyK0a0s0i0a
3elektryczny wózek paletowy prowadzony / z podestem (składanym)
JAMP


  

Answers


1 day22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
elektryczny wózek paletowy


Explanation:
elektryczny wózek paletowy

--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag22 Stunden (2008-07-11 09:27:39 GMT)
--------------------------------------------------

Handhubwagen - wózek paletowy - potocznie paleciak

--------------------------------------------------
Note added at 1 Tag23 Stunden (2008-07-11 10:40:08 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Może być elektryczny wózek widłowy - gdy ktos siedzi w środku i nim jeździ i elektryczny wózek paletowy gdy ktos stoi przed wózkiem. Tak mi sie wydaje :-)

K0a0s0i0a
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1
Grading comment
Dzięki za pomoc, ale Twoja propozycja jest zbyt ogólna = nie uwzględnia pozycji operatora wózka, stąd tylko punkcik:)
Pozdrawiam
Patryk

2346 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
elektryczny wózek paletowy prowadzony / z podestem (składanym)


Explanation:
porównaj zdjęcia w google

JAMP
Native speaker of: Native in PolishPolish