KudoZ home » German to Polish » Zoology

doppelte Lebewesen

Polish translation: organizmy dwuśrodowiskowe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:doppelte Lebewesen
Polish translation:organizmy dwuśrodowiskowe
Entered by: aneta_psikus

17:20 Oct 28, 2007
German to Polish translations [PRO]
Science - Zoology / paleontologia
German term or phrase: doppelte Lebewesen
Sie werden als Amphibien ( "doppelte Lebewesen")oder Lurche bezeichnet. Podwójne organizmy zywe??? czy to jest trafne?
aneta_psikus
organizmy dwuśrodowiskowe
Explanation:
kolejna wersja, uwzględniająca określenie Lebewesen - organizmy
Selected response from:

Waldek Fortuna
Poland
Grading comment
I to jest chyba najtrafniejsze ;-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1organizmy dwuśrodowiskowe
Waldek Fortuna
3zwierzęta/istoty wodno-lądowe
Aleksandra Malina
3prowadzący podwójne życie
Jarek Kołodziejczyk


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
prowadzący podwójne życie


Explanation:
to chyba polskie znaczenie słowa amphibios

Jarek Kołodziejczyk
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 28

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zwierzęta/istoty wodno-lądowe


Explanation:
może tak?


    Reference: http://www.google.com/search?hl=pl&client=opera&rls=en&hs=4m...
Aleksandra Malina
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

14 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
organizmy dwuśrodowiskowe


Explanation:
kolejna wersja, uwzględniająca określenie Lebewesen - organizmy

Example sentence(s):
  • Charakterystyka płazów: Amphibia - organizmy dwuśrodowiskowe

    Reference: http://plazy.w.interia.pl/pl_char.html
Waldek Fortuna
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24
Grading comment
I to jest chyba najtrafniejsze ;-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Dariusz Prasalski
3 hrs