KudoZ home » German to Polish » Zoology

Knochenschuppen

Polish translation: łuski kostne


09:23 Nov 7, 2007
German to Polish translations [PRO]
Zoology
German term or phrase: Knochenschuppen
Vermutlich war der Rücken durch eine Doppelreihe von Knochenschuppen gepanzert.

Dinozaur, o którym mowa to hipsylofodon.
Aleksandra Malina
Polish translation:łuski kostne
Explanation:
Niniejszym udostępniam "łuski" ;-)
Selected response from:

Dariusz Prasalski
Grading comment
Niniejszym bardzo Panu dziękuję za udostępnienie łusek :-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1łuski kostneDariusz Prasalski
3 +1płyty kostneRyszard Matuszewski


Discussion entries: 4





  

Answers


43 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
płyty kostne


Explanation:
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=płyty kostne dinozaury&b...

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2007-11-07 10:49:39 GMT)
--------------------------------------------------

Ewentualnie dla pewności "płytki kostne" Darek ma rację
http://www.google.pl/search?hl=pl&q="płytki kostne" dinozaur...

Ryszard Matuszewski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Hmmm... w tekście pojawiają się również "Knochenplatten"...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  klick
9 mins
  -> Dzięki

neutral  Dariusz Prasalski: Byłbym ostrożny. Jako "płyty kostne" (Knochenplatten) określa się zazwyczaj to, co posiada np. stegozaur.
39 mins
  -> Dzięki

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
łuski kostne


Explanation:
Niniejszym udostępniam "łuski" ;-)

Dariusz Prasalski
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 36
Grading comment
Niniejszym bardzo Panu dziękuję za udostępnienie łusek :-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Jarek Kołodziejczyk
38 mins