KudoZ home » German to Romanian » Accounting

Dreiecksgeschäft

Romanian translation: "Negot triunghiular"


08:15 Oct 31, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting
German term or phrase: Dreiecksgeschäft
Termenul provine din secţiunea programului Firmenstamm în cadrul Umsatzsteuer. Bănuiesc că e vorba de un parteneriat între trei persoane, dar care nu ştiu practic ce presupune.
Tandros
Germany
Romanian translation:"Negot triunghiular"
Explanation:
Aceasta este o formula folosita pentru a defini mai degraba o forma de comert decat un sistem rigid.
Un exemplu, in sec. XVII in coloniile americane: colonistii din Noua Anglie expediau rom pe coasta de vest a Africii in schimbul sclavilor, pe care ii duceau in Indiile de Vest, apoi se intorceau acasa cu diverse marfuri, ca melasa, din care fabricau romul. Intr-o alta varianta, ei transportau produse alimentare in Indiile de Vest, de unde luau zahar si melasa pentru a le duce in Anglia, dupa care se intorceau cu marfuri din Europa. (America - O istorie narativa -- george Brown Tindall, David E. Shi)
Selected response from:

Prims-Grup
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4operaţiuni triunghiularecameliaim
3"Negot triunghiular"Prims-Grup


  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
"Negot triunghiular"


Explanation:
Aceasta este o formula folosita pentru a defini mai degraba o forma de comert decat un sistem rigid.
Un exemplu, in sec. XVII in coloniile americane: colonistii din Noua Anglie expediau rom pe coasta de vest a Africii in schimbul sclavilor, pe care ii duceau in Indiile de Vest, apoi se intorceau acasa cu diverse marfuri, ca melasa, din care fabricau romul. Intr-o alta varianta, ei transportau produse alimentare in Indiile de Vest, de unde luau zahar si melasa pentru a le duce in Anglia, dupa care se intorceau cu marfuri din Europa. (America - O istorie narativa -- george Brown Tindall, David E. Shi)

Prims-Grup
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

33 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
operaţiuni triunghiulare


Explanation:
Pe (www.steuerlexikon-online.de/Innergemeinschaftliche_Dreiecks... găseşti definiţii.
În engleză (http://www.websters-online-dictionary.com/translation/German... şi spaniolă (http://europa.eu.int/eur-lex/lex/Notice.do?mode=dbl&lng1=es,... se numesc "operaţiuni triunghiulare", ca şi în română. O grămadă de exemple găseşti cu Googe.ro

cameliaim
Spain
Native speaker of: Native in SpanishSpanish, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8