KudoZ home » German to Romanian » Accounting

Abschöpfung

Romanian translation: prelevare


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Abschöpfung
Romanian translation:prelevare
Entered by: tagore

16:29 Jul 8, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / magazin online
German term or phrase: Abschöpfung
Bună seara,

este cine înţelept în materie finnaciară?
este vorba de un magazin online, am o listă cu termeni şi uneori fraze, iar acesta apare de mai multe ori:
Liste der erfassten Abschöpfungen dieser Schublade
Detailansicht der Abschöpfung
Liste der einzelnen Abschőpfungsbeträge
Übersicht der Abschöpfungen

Înţeleg că este vorba de anumite sume de bani care sunt îndepărtate (scoase) din sertarul respectiv, dar bănuiesc că o exista vreun termen specific.
Milioane de mulţumiri.
cameliaim
Spain
prelevare
Explanation:
Respectiv "sume prelevate"
Sper sa va ajute.
Cu bine
Selected response from:

tagore
Romania
Grading comment
Majoritatea decide, vad ca sunt si referinte in Internet. Mii de multumiri tuturor si o zi buna.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2prelevare
tagore
3extragereTilda Hoffmann


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
extragere


Explanation:
Abschöpfung= Entnahme= extragere a banilor/ extragere de bani

delapidare- daca este vorba de o infractiune

Tilda Hoffmann
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Multumesc, Tilda, mie mi s-a parut o optiune buna, dar majoritatea decide si sunt si mai multe rezultate pentru cealalta optiune. o zi buna.


1 day5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
prelevare


Explanation:
Respectiv "sume prelevate"
Sper sa va ajute.
Cu bine

tagore
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Majoritatea decide, vad ca sunt si referinte in Internet. Mii de multumiri tuturor si o zi buna.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu
4 hrs
  -> Va multumesc !

agree  Jonathan Oprean
15 hrs
  -> Va multumesc !