KudoZ home » German to Romanian » Agriculture

Mulchkit

Romanian translation: Set pentru acoperirea solului cu strat vegetal protector


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Mulchkit
Romanian translation:Set pentru acoperirea solului cu strat vegetal protector
Entered by: Anca Buzatu

20:05 Nov 11, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Agriculture / Rasenmäher
German term or phrase: Mulchkit
Mulchkit ML 90/ 4611 070 des Rasenmähers
toni
vezi explicaţia
Explanation:
Set pentru acoperirea solului cu strat vegetal protector...pare să fie
Mulch= strat vegetal de protecţie a solului
(Dicţ Academic Ge-Ro)
Selected response from:

Anca Buzatu
Austria
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +3vezi explicaţiaAnca Buzatu
4mecanism de tocareStefan Konnerth


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
vezi explicaţia


Explanation:
Set pentru acoperirea solului cu strat vegetal protector...pare să fie
Mulch= strat vegetal de protecţie a solului
(Dicţ Academic Ge-Ro)

Anca Buzatu
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: acoperire antierozională, eventual, dacă merge în context
10 mins
  -> Mulţumesc. Se poate şi aşa.

agree  Adriana Sandru
9 hrs
  -> Mulţumesc.

agree  Stefan Konnerth: Da, cu ajutorul acestui set iarba tăiată se mărunţeşte mai fin şi cade între tulpinile rămase, reînoind stratul vegetal.
12 hrs
  -> Mulţumesc.

13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
mecanism de tocare


Explanation:
Cu ajutorul acestui mecanism iarba tăiată se toacă mai fin, să poată cădea între tulpinile rămase, reînoind stratul vegetal.

Stefan Konnerth
Native speaker of: Native in GermanGerman