KudoZ home » German to Romanian » Automation & Robotics

ölvernebelt

Romanian translation: curatat/a si uns/a cu ulei pulverizat


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:ölvernebelt
Romanian translation:curatat/a si uns/a cu ulei pulverizat
Entered by: Bogdan Adriana

12:51 Apr 29, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics
German term or phrase: ölvernebelt
Luftqualität: Gereinigt und ölvernebelt

Apare in instructiunile de utilizare pt. o surubelnita cu aer comprimat.

multumesc mult
Bogdan Adriana
curatat/a si uns/a cu ulei pulverizat
Explanation:
fara comentariu
Selected response from:

Jonathan Oprean
Germany
Grading comment
Multumesc mult
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2curatat/a si uns/a cu ulei pulverizat
Jonathan Oprean
4în ceaţă de ulei
Hans-Juergen Fauland


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
în ceaţă de ulei


Explanation:
...

Example sentence(s):
  • Acea ceata de ulei, daca este amestecata cu gaze arse care scapa din camera de ardere, pe langa segmenti (la un motor uzat) duce la o crestere a presiunii din carter.

    Reference: http://www.proz.com/kudoz/english_to_romanian/electronics_el...
Hans-Juergen Fauland
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian

23 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
curatat/a si uns/a cu ulei pulverizat


Explanation:
fara comentariu

Jonathan Oprean
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Multumesc mult

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea: ;) Cine ştie, cunoaşte! Servus, aus Wien!
1 hr

agree  Alpár-László Krecht: Sau invers: pulverizat cu ulei.
4 hrs