KudoZ home » German to Romanian » Automation & Robotics

Antriebsschütze

Romanian translation: disjunctor de protectie motor


07:05 Sep 2, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics / idem
German term or phrase: Antriebsschütze
Bei der Aktivierung des technischen Tests muss die Anlage startbereit sein.
An der dritten und vierten Stelle der Digitalanzeige wird der Betriebs¬zustand angezeigt.
Die Anlage wird intern in den Revisionsmodus geschaltet. Anschließend werden die **Antriebsschütze** angesteuert.
Dadurch werden der Hauptstromkreis geschlossen und die Bremsen gelüftet.
Nun kann die Feinabstimmung am Frequenzumrichter aktiviert werden.
________
Din text rezultă că nu ar fi dispozitive de protecţie la transmisie (de ex. un accesoriu de acoperire), sau dacă da, acestea se comandă electric.

Mulţumesc pentru propuneri!
traductorum
Austria
Romanian translation:disjunctor de protectie motor
Explanation:
ori disjunctor, ori intreruptor, tot aia mi se pare ca e. sau parca i se mai spune si "ruptor", depinde din ce limba e tradus materialul

--------------------------------------------------
Note added at 3 Stunden (2008-09-02 10:44:04 GMT)
--------------------------------------------------

disjunctorul, intreruptorul are rolul de a decupla motorul de la sursa de alimentare in cazul aparitiei unor suprasarcini (adica daca mecanismul pe care il actioneaza se blocheaza, creste excesiv intensitatea curentului consumat = suprasarcina termica).
Selected response from:

Jonathan Oprean
Germany
Grading comment
Mulţumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1disjunctor de protectie motor
Jonathan Oprean
4comutator de siguranta
valdo75


Discussion entries: 2





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
comutator de siguranta


Explanation:
http://www.pilz.de/company/references/articles/01719/index.d...

valdo75
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
Notes to answerer
Asker: Mulţumesc valdo. Din cât înţeleg eu din referinţa ta:"[...] und Abschaltung der Antriebsschütze mit dem Sicherheitsschaltgerät PNOZmulti..., este vorba de comutarea acestor AS prin intermediul comutatorului de siguranţă PNOZmulti. Şi nu că AS ar fi comutatoare de siguranţă. Mulţumesc oricum pentru intenţie şi timp!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
disjunctor de protectie motor


Explanation:
ori disjunctor, ori intreruptor, tot aia mi se pare ca e. sau parca i se mai spune si "ruptor", depinde din ce limba e tradus materialul

--------------------------------------------------
Note added at 3 Stunden (2008-09-02 10:44:04 GMT)
--------------------------------------------------

disjunctorul, intreruptorul are rolul de a decupla motorul de la sursa de alimentare in cazul aparitiei unor suprasarcini (adica daca mecanismul pe care il actioneaza se blocheaza, creste excesiv intensitatea curentului consumat = suprasarcina termica).


    Reference: http://www.bsh-group.de/index.php?download=1081&file=2983383...
    Reference: http://facultate.regielive.ro/referate/electrotehnica/aparat...
Jonathan Oprean
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 27
Grading comment
Mulţumesc!
Notes to answerer
Asker: Salut Jonathan, mulţumesc! Deoarece ai cunoştinţe în domeniu: disjunctorul are aceleaşi funcţii cu contactorul? Dacă da, atunci răspunsul tău este corect. (Eu am întrebat un electrotehnician, el mi-a spus că e conector. Este vorba de modul conecţiei la motor, se conectează prin intermediul acestor contactori, care sunt interpuşi între întrerupător şi motor. Ca urmare, curentul este transformat - bobină - la 24V, altfel firele de contact s-ar topi sub tensiune). După această "prelegere", disjunctorul pare a îndeplini alte funcţii, de autocuplare de siguranţă etc. Te-aş ruga dacă vrei să-mi mai dai un răspuns. Mulţumesc, D.

Asker: Alte limbi: Antriebsschütz Englisch drive contactor Französisch contacteur d'entraînement Spanisch contactor de tracción Italienisch contattore per la trazione


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
2 hrs