KudoZ home » German to Romanian » Automation & Robotics

SPS

Romanian translation: PLC


11:01 Mar 29, 2004
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics
German term or phrase: SPS
Exista in romana o prescurtare standard pt. SPS=Speicher Programmierbare Steuerung? (in engleza este LPC)
Paraschiva Bloju
Romania
Romanian translation:PLC
Explanation:
in engleza este PLC (programmable logic control) si aceasta prescurtare se foloseste si in romana, din cate stiu, dar mai verific

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2004-03-29 11:40:00 GMT)
--------------------------------------------------

web3-06RE... Automatic Systems for waste water treatment plant with PLC\'s SIEMENS [Sistem automat pentru instala- tia de tratare a apelor uzate, cu PLC-SIEMENS]. ...
www.ipa.ro/web3-06RE.html - 15k - Cached - Similar pages


--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2004-03-29 11:41:07 GMT)
--------------------------------------------------

Produse... De asemenea, sunt folosite echipamente de calcul si comunicatie standard, (calculatoare personale compatibile IBM PC, PLC-uri, retele Ethernet si RS-485) fapt ...
www.felix.ro/produse/h1-6.html - 6k - Cached - Similar pages



--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2004-03-29 11:41:38 GMT)
--------------------------------------------------

si aici

http://www.cadelec.com/Ro/index.html
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1PLC
Elvira Stoianov
4PLCradudan


  

Answers


34 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
PLC


Explanation:
in engleza este PLC (programmable logic control) si aceasta prescurtare se foloseste si in romana, din cate stiu, dar mai verific

--------------------------------------------------
Note added at 38 mins (2004-03-29 11:40:00 GMT)
--------------------------------------------------

web3-06RE... Automatic Systems for waste water treatment plant with PLC\'s SIEMENS [Sistem automat pentru instala- tia de tratare a apelor uzate, cu PLC-SIEMENS]. ...
www.ipa.ro/web3-06RE.html - 15k - Cached - Similar pages


--------------------------------------------------
Note added at 39 mins (2004-03-29 11:41:07 GMT)
--------------------------------------------------

Produse... De asemenea, sunt folosite echipamente de calcul si comunicatie standard, (calculatoare personale compatibile IBM PC, PLC-uri, retele Ethernet si RS-485) fapt ...
www.felix.ro/produse/h1-6.html - 6k - Cached - Similar pages



--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2004-03-29 11:41:38 GMT)
--------------------------------------------------

si aici

http://www.cadelec.com/Ro/index.html

Elvira Stoianov
Luxembourg
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  gimvarman: pentru PLC se vehiculeaza si termenul "automat programabil", daca te ajuta cu ceva; am gasit si "controller logic (sau digital sau numeric) programabil"
1 day2 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
PLC


Explanation:
PLC; se utilizeaza prescurtarea termenului din engleza. A se evita traducerea literala deoarece in tehnica s-au preluat multe notiuni asa cum au fost denumite de inventatorii acestora, noi ne prea avind cine stie ce realizari in domeniu...
Mult succes in continuare.

radudan