KudoZ home » German to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

Kasten Hochdach

Romanian translation: autofurgon inalt


11:48 Jul 21, 2005
German to Romanian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Kasten Hochdach
este vorba despre felul vehiculului
xxxdmagheru
Romanian translation:autofurgon inalt
Explanation:
Kastenwagen - autofurgon, autoduba, eventual furgoneta
Hochdach - (cu acoperis) inalt
Selected response from:

Alpár-László Krecht
Grading comment
danke sehr
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4autoutilitara cu acoperis suprainaltat
Paraschiva Bloju
3autofurgon inalt
Alpár-László Krecht


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
autofurgon inalt


Explanation:
Kastenwagen - autofurgon, autoduba, eventual furgoneta
Hochdach - (cu acoperis) inalt

Alpár-László Krecht
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 47
Grading comment
danke sehr

19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
autoutilitara cu acoperis suprainaltat


Explanation:
se mai spune si in acest fel

Paraschiva Bloju
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian