KudoZ home » German to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

StVZO

Romanian translation: Normativ privind avizarea circulaţiei vehiculelor pe drumurile publice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:StVZO (Straßenverkehrszulassungsordnung / Straßenverkehrs-Zulassungs-Ordnung)
Romanian translation:Normativ privind avizarea circulaţiei vehiculelor pe drumurile publice
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

14:42 Oct 19, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Law/Patents - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: StVZO
http://de.wikipedia.org/wiki/STVZO
Valentin Cirdei
Romania
Normativ privind avizarea circulaţiei vehiculelor pe drumurile publice
Explanation:
Straßenverkehrszulassungsordnung

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-10-19 14:56:06 GMT)
--------------------------------------------------

sau: Straßenverkehrs-Zulassungs-Ordnung

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-10-19 21:32:50 GMT)
--------------------------------------------------

Propun să nu traducem cu echivalentul românesc, întrucât aici nu e vorba de o lege ci de un cod, de un regulament, modificat prin - în timp prin 30 de hotărâri guvernamentale. Există şi Legea privind circulaţia... (Straßenverkehrsgesetz / StVG), căreia normativul în speţă îi este subordonat. Pentru clarificări vezi, eventual:
http://209.85.129.104/search?q=cache:n7qLfGKhuNQJ:www.stvzo....
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
Mulţumesc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6Normativ privind avizarea circulaţiei vehiculelor pe drumurile publice
Susanna & Christian Popescu GbR
4Normele privind înmatricularea şi admiterea în circulaţia pe drumurile publice
Bogdan Burghelea


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
Normativ privind avizarea circulaţiei vehiculelor pe drumurile publice


Explanation:
Straßenverkehrszulassungsordnung

--------------------------------------------------
Note added at 14 mins (2007-10-19 14:56:06 GMT)
--------------------------------------------------

sau: Straßenverkehrs-Zulassungs-Ordnung

--------------------------------------------------
Note added at 6 hrs (2007-10-19 21:32:50 GMT)
--------------------------------------------------

Propun să nu traducem cu echivalentul românesc, întrucât aici nu e vorba de o lege ci de un cod, de un regulament, modificat prin - în timp prin 30 de hotărâri guvernamentale. Există şi Legea privind circulaţia... (Straßenverkehrsgesetz / StVG), căreia normativul în speţă îi este subordonat. Pentru clarificări vezi, eventual:
http://209.85.129.104/search?q=cache:n7qLfGKhuNQJ:www.stvzo....

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40
Grading comment
Mulţumesc !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco: expresia (echivalenta/consacrata) din limba tinta "Legea privind circulatia pe drumurile publice" / http://legislatie.autoraid.ro/legea_49_2006_privind_circulat...
2 mins

agree  Cristina Moldovan do Amaral
33 mins

agree  Anca Buzatu
34 mins

agree  Monica Grigorescu: "Legea privind circulatia pe drumurile publice"
48 mins

agree  Tatiana Neamţu: Legea ...
1 hr
  -> multumesc

agree  Adriana Sandru
3 hrs

17 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Normele privind înmatricularea şi admiterea în circulaţia pe drumurile publice


Explanation:
"Zulassung" are la noi şi sensul de "înmatriculare a unui vehicul".

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 36