KudoZ home » German to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

Dom(ansatz)

Romanian translation: calotă superioară a capacului de la gura de umplere cu ulei


14:11 Oct 31, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Dom(ansatz)
In principiu ma intereseaza termenul "Dom" care apare in diverse combinatii:

"Die Höhe versteht sich bis Tankscheitel, ohne Domansatz, Höhe des Domansatzes = ca. 350 mm. Das Gewicht versteht sich ohne Domschacht"

Multumesc frumos!
catalina savu
Romania
Romanian translation:calotă superioară a capacului de la gura de umplere cu ulei
Explanation:
Am găsit această explicaţie într-un dicţionar tehnic. Sper să fie de folos.

--------------------------------------------------
Note added at 6 óra (2007-10-31 20:31:19 GMT)
--------------------------------------------------

bineinteles, depinde de context, daca este rezervor de ulei, sau de alta natura (combustibil).
Selected response from:

Arpad Csabay
Grading comment
Si eu cred ca acesta e raspunsul corect. Multumesc frumos.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2calotă superioară a capacului de la gura de umplere cu ulei
Arpad Csabay
3capacul gurii de vizitare a cisterneiAnca Nitu


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
capacul gurii de vizitare a cisternei


Explanation:
alta posibilitate, contextul nu e clar
http://www.kmu-netzwerk.de/pdf_files/Nutzung u. Versickerung...

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 9

52 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
calotă superioară a capacului de la gura de umplere cu ulei


Explanation:
Am găsit această explicaţie într-un dicţionar tehnic. Sper să fie de folos.

--------------------------------------------------
Note added at 6 óra (2007-10-31 20:31:19 GMT)
--------------------------------------------------

bineinteles, depinde de context, daca este rezervor de ulei, sau de alta natura (combustibil).

Arpad Csabay
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Si eu cred ca acesta e raspunsul corect. Multumesc frumos.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Nitu: calota superioara
5 hrs

agree  Bogdan Burghelea
15 hrs