KudoZ home » German to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

Stützlast

Romanian translation: sarcina verticală (statică) (maximă) pe punctul de cuplare


14:57 Oct 31, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Stützlast
tot la remorci
catalina savu
Romania
Romanian translation:sarcina verticală (statică) (maximă) pe punctul de cuplare
Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
Selected response from:

Stefan Konnerth
Grading comment
Danke sehr ! Referenz ist tadellos.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1sarcina verticală (statică) (maximă) pe punctul de cuplareStefan Konnerth
4incarcatura tractabila admisibilaAnca Nitu


Discussion entries: 3





  

Answers


5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
incarcatura tractabila admisibila


Explanation:
banuiesc, e greu de spus fara context

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 9

5 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
sarcina verticală (statică) (maximă) pe punctul de cuplare


Explanation:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...

Stefan Konnerth
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20
Grading comment
Danke sehr ! Referenz ist tadellos.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
9 hrs