KudoZ home » German to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

VaterteilKuppkungGaspendel-Anschluss / Anschluss VKG

Romanian translation: piesa de racord tip tata la un sistem de recuperare al gazelor/vaporilor


14:27 Nov 1, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: VaterteilKuppkungGaspendel-Anschluss / Anschluss VKG
Stie cineva macar explicarea acestui tip de racord ? Daca aveti si termenul roamnesc, cu atat mai bine.

Multumesc mult!
catalina savu
Romania
Romanian translation:piesa de racord tip tata la un sistem de recuperare al gazelor/vaporilor
Explanation:
are un racord tip mama/tata probabil
http://www.systema.ro/catalog/manual_INFRA.pdf
din pacate n-am gasit un exemplu cu piesa tata :)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day12 hrs (2007-11-03 03:08:12 GMT)
--------------------------------------------------

am gasit eu:
Mi-am amintit ca exista unele cabluri de prelungire IDE (mufa mama->tata
http://www.price.ro/forum/showthread.php?t=24367
cumpar conectorii (am nevoie de perechi, mama-tata, cam 10+10 bucati
http://forum.computergames.ro/2-hardware/50718-caut-niste-mu...
Dar din mufa aia mare mama -tata unde intra toate , nu inteleg unde merge . O luam invers .Vine firul maro din spate (+) si intra in mufa mama- tata
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=60556&view=old
se folosesc pt conectori electrici, prin extensie cred si la sistemul tau de racord, intrucat nu ai dat context am mers cu o denumire generica
numai bine
Selected response from:

Anca Nitu
Grading comment
Multumesc pentru perseverenta. Desi nu dau credit total forumurilor, acolo apare un limbaj care daca nu s-a impus inca, are sanse sa se impuna foarte repede pentru ca e limba vie. Asa ca voi folosi "tip tata". mersi inca o data.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4piesa de racord tip tata la un sistem de recuperare al gazelor/vaporilorAnca Nitu
4racord sistem de recuperare gazeStefan Konnerth


Discussion entries: 2





  

Answers


20 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
racord sistem de recuperare gaze


Explanation:
nu cunosc termenul tehnic in romaneste. Cred insa ca este vorba de instalatii descrise la http://www.umweltdatenbank.de/lexikon/gaspendelverfahren.htm
"Vaterteil" se refera la partea ce se introduce intr-alta.
Si desigur trebuie sa fie Kupplung si nu Kuppkung

Stefan Konnerth
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20
Notes to answerer
Asker: Multumesc frumos Stefan. Acesta e doar termenul pentru Gaspendel, dar e vorba de un anumit racord aici si anume "Vaterteilkupplung". Multumesc pentru dictionar


1 day2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
piesa de racord tip tata la un sistem de recuperare al gazelor/vaporilor


Explanation:
are un racord tip mama/tata probabil
http://www.systema.ro/catalog/manual_INFRA.pdf
din pacate n-am gasit un exemplu cu piesa tata :)

--------------------------------------------------
Note added at 1 day12 hrs (2007-11-03 03:08:12 GMT)
--------------------------------------------------

am gasit eu:
Mi-am amintit ca exista unele cabluri de prelungire IDE (mufa mama->tata
http://www.price.ro/forum/showthread.php?t=24367
cumpar conectorii (am nevoie de perechi, mama-tata, cam 10+10 bucati
http://forum.computergames.ro/2-hardware/50718-caut-niste-mu...
Dar din mufa aia mare mama -tata unde intra toate , nu inteleg unde merge . O luam invers .Vine firul maro din spate (+) si intra in mufa mama- tata
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=60556&view=old
se folosesc pt conectori electrici, prin extensie cred si la sistemul tau de racord, intrucat nu ai dat context am mers cu o denumire generica
numai bine

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 9
Grading comment
Multumesc pentru perseverenta. Desi nu dau credit total forumurilor, acolo apare un limbaj care daca nu s-a impus inca, are sanse sa se impuna foarte repede pentru ca e limba vie. Asa ca voi folosi "tip tata". mersi inca o data.
Notes to answerer
Asker: Multumesc frumos, dar nu pot sa introduc termenul "tip tata" intrucat nu l-am gasit in nici un material (chiar daca in engleza apare).