KudoZ home » German to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

Freizügigkeitsgesetz

Romanian translation: legea privind libera şedere


11:36 Jul 10, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks / Bescheinigung gemäß art 5 Freizügigkeitsgesetz
German term or phrase: Freizügigkeitsgesetz
esté vorba de un certificat de libea trecere in spetiul comunitar?
irina_g
Romania
Romanian translation:legea privind libera şedere
Explanation:
Conform dicţionarului meu "Freizügigkeit" este "libertatea de a-şi alege domiciliul".
Selected response from:

Stefan Konnerth
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2legea privind libera circulaţie
cornelia mincu
4 +1legea privind libera şedereStefan Konnerth


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
legea privind libera circulaţie


Explanation:
a persoanelor, maşinilor... în UE

cornelia mincu
Romania
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  catalina savu
1 hr
  -> multumesc!

agree  traductorum: Freizügigkeit=libera circulaţie; generic şi pentru alte două libertăţi: 1.libera circulaţie a forţei de muncă şi 2. libertatea de alegere a sediului/domiciliului. http://ro.wikipedia.org/wiki/Cele_patru_libertăţi_de_circula...
5 days
  -> multumesc, Dorin!

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
legea privind libera şedere


Explanation:
Conform dicţionarului meu "Freizügigkeit" este "libertatea de a-şi alege domiciliul".

Stefan Konnerth
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariana Avramescu: http://de.wikipedia.org/wiki/Freizügigkeitsgesetz
6 hrs