KudoZ home » German to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

FZ. Z. PERS. BEF. B. 8 SPL.

Romanian translation: Fahrzeug zur Personenbeförderung bis 8 Sitzplätze (= autovehicul cu până la 8 locuri pentru transport de persoane) )


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:FZ. Z. PERS. BEF. B. 8 SPL.
Romanian translation:Fahrzeug zur Personenbeförderung bis 8 Sitzplätze (= autovehicul cu până la 8 locuri pentru transport de persoane) )
Entered by: Susanna & Christian Popescu GbR

14:20 Jul 14, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / FZ. Z. PERS. BEF. B. 8 SPL.
German term or phrase: FZ. Z. PERS. BEF. B. 8 SPL.
CERTIFICAT DE INMATRICULARE. LIMUZINA
irina_g
Romania
Fahrzeug zur Personenbeförderung bis 8 Sitzplätze
Explanation:
<

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-07-14 14:40:47 GMT)
--------------------------------------------------

nu ştiu în ce măsură e limuzină, din moment ce poate transporta până la 8 persoane. Mai degrabă microbuz/van
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4Fahrzeug zur Personenbeförderung bis 8 Sitzplätze
Susanna & Christian Popescu GbR
5Autovehicul de transport pasageri cu pana la 8 locuri
valdo75


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
Fahrzeug zur Personenbeförderung bis 8 Sitzplätze


Explanation:
<

--------------------------------------------------
Note added at 20 mins (2008-07-14 14:40:47 GMT)
--------------------------------------------------

nu ştiu în ce măsură e limuzină, din moment ce poate transporta până la 8 persoane. Mai degrabă microbuz/van

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 40

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  traductorum
2 hrs
  -> multumesc

agree  Anca Buzatu
5 hrs
  -> multumesc

agree  Mariana Avramescu
12 hrs
  -> multumesc

agree  Adriana Sandru
1 day3 hrs

27 days   confidence: Answerer confidence 5/5
Autovehicul de transport pasageri cu pana la 8 locuri


Explanation:
Se refera la autovehicule ce pot transporta pana la 8 pasageri, spre deosebire de Legislatia romana, care accepta 8+1 pasageri.Limuzina are aici inteles de autovehicul pt.transport persoane , nu se refera la modelul de caroserie (limuzina, microbuz, combi etc.).

valdo75
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian