ProZ.com global directory of translation services
 The translation workplace
Ideas
KudoZ home » German to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

Fahrzeugbrief HELP !

Romanian translation: Carte de identitate a autovehiculului

09:00 Nov 1, 2012
German to Romanian translations [PRO]
Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: Fahrzeugbrief HELP !
Buna dimineata, colegi ! Traduc un certificat de inmatriculare din germana, cu
cele 2 parti ale sale : cartea de identitate-partea a 2-a si talonul-partea 1.
Poate vreun coleg pe germana sa ma ajute cu o traducere/sa imi corecteze
termenii si propozitiile de mai jos ?

1. Diese Bescheinigung wurde für das nebenstehend beschriebene Fahrzeug
ausgegeben durch ( Zulassungsbehörde bzw. Genehmigungsinhaber)= ?

2. Langa stampila, unde scrie Landul Bavaria, orasul Passau, mai este scris
KFZ-Zulassungsbehörde= Autoritatea ????????

3. Prüfziffer zur Fahrzeug-Identifizierungsnr= Cifra de control pt vehicul-nr de
identificare ??

4. Art des Aufbaus = caroseria ??

5. Bezeichnung der Fahrzeugklasse und des Aufbaus LKW GESCHL.KASTEN= Denumirea
clasei vehiculului AUTOCAMION CU PLATFORMĂ ÎNCHISĂ ??

6. pe talon scrie S.1:MAX.S-PL.WW.AHK LT.ABE STUFE PMK 4 AB TAG ERSTZUL ??

VA MULTUMESC !
smile4meandreea
Romania
Romanian translation:Carte de identitate a autovehiculului
Explanation:
1. Diese Bescheinigung wurde für das nebenstehend beschriebene Fahrzeug
ausgegeben durch ( Zulassungsbehörde bzw. Genehmigungsinhaber)= Prezentul certificat a fost eliberat pentru autovehiculul descris de catre (Oficiul de inmatriculari sau Titularul autorizatiei de functionare)

2. KFZ-Zulassungsbehörde= Oficiul de inmatriculari auto

3. Prüfziffer zur Fahrzeug-Identifizierungsnr= Cifra de control pentru codul de identificare al autovehiculului

4. Art des Aufbaus = Tipul caroseriei

5. Bezeichnung der Fahrzeugklasse und des Aufbaus LKW GESCHL.KASTEN= Denumirea
clasei autovehiculului si a caroseriei: AUTOCAMION CU PLATFORMĂ ÎNCHISĂ

6. S.1:MAX.Sitzplätze.Wahlweise Anhängerkupplung laut Allgemeine Betriebszulassung STUFE Partikelminderungsklasse 4 ab tag Erstzulassung

Presupun ca lipsesc codurile dintre aceste detalii, de obicei sunt trecute intai codurile, apoi explicatiile. Ar fi, in ordine:

S.1. Nr. max.de locuri pe scaun, optional carlig de tractare cf autorizatiei generale de functionare. nivel reducere emisii de particule 4 de la data primei inmatriculari
Selected response from:

Laura Albu
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Ajutor
Christian Strugariu
4Carte de identitate a autovehiculului
Laura Albu


Discussion entries: 2





  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
Ajutor


Explanation:
1. Acest certificat a fost eliberat pentru autovehicul descris alăturat de către (autoritatea pentru înmatriculări respectiv concesionar)
2. Autoritatea pentru înmatriculări autovehicule
3.Cifră de control pt.numărul de identificare al autovehiculului
4. Tipul caroseriei
5.Da

--------------------------------------------------
Note added at 42 mins (2012-11-01 09:43:46 GMT)
--------------------------------------------------

corectie: pentru autovehiculul :)

Christian Strugariu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman

54 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Carte de identitate a autovehiculului


Explanation:
1. Diese Bescheinigung wurde für das nebenstehend beschriebene Fahrzeug
ausgegeben durch ( Zulassungsbehörde bzw. Genehmigungsinhaber)= Prezentul certificat a fost eliberat pentru autovehiculul descris de catre (Oficiul de inmatriculari sau Titularul autorizatiei de functionare)

2. KFZ-Zulassungsbehörde= Oficiul de inmatriculari auto

3. Prüfziffer zur Fahrzeug-Identifizierungsnr= Cifra de control pentru codul de identificare al autovehiculului

4. Art des Aufbaus = Tipul caroseriei

5. Bezeichnung der Fahrzeugklasse und des Aufbaus LKW GESCHL.KASTEN= Denumirea
clasei autovehiculului si a caroseriei: AUTOCAMION CU PLATFORMĂ ÎNCHISĂ

6. S.1:MAX.Sitzplätze.Wahlweise Anhängerkupplung laut Allgemeine Betriebszulassung STUFE Partikelminderungsklasse 4 ab tag Erstzulassung

Presupun ca lipsesc codurile dintre aceste detalii, de obicei sunt trecute intai codurile, apoi explicatiile. Ar fi, in ordine:

S.1. Nr. max.de locuri pe scaun, optional carlig de tractare cf autorizatiei generale de functionare. nivel reducere emisii de particule 4 de la data primei inmatriculari

Laura Albu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4