KudoZ home » German to Romanian » Automotive / Cars & Trucks

grup de cuvinte

Romanian translation: senzor de temperatura/termostat în variantă cu panou de comandă


07:30 Nov 30, 2004
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
German term or phrase: grup de cuvinte
Temperaturgeber in Schaittafelformat

e vorba de motoare BMW
Carmela Moldovan
Romania
Romanian translation:senzor de temperatura/termostat în variantă cu panou de comandă
Explanation:
senzor de temperatura/termostat în variantă cu panou de comandă
Selected response from:

Dan Topor
Romania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3senzor de temperatura/termostat în variantă cu panou de comandă
Dan Topor
1indicator de temperatura in forma de panou de cofraj
Cristina Moldovan do Amaral


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
indicator de temperatura in forma de panou de cofraj


Explanation:
Schaitafel nu exista. Poate Schaltafel - panou de cofraj


e doar o incercare stangace...

Cristina Moldovan do Amaral
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
senzor de temperatura/termostat în variantă cu panou de comandă


Explanation:
senzor de temperatura/termostat în variantă cu panou de comandă

Dan Topor
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 31