KudoZ home » German to Romanian » Biology (-tech,-chem,micro-)

traversarea membranei

Romanian translation: Membrandurchdringung


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:traversarea membranei
Romanian translation:Membrandurchdringung
Entered by: Anca Buzatu

23:14 Apr 21, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Science - Biology (-tech,-chem,micro-) / Farmacologie
German term or phrase: traversarea membranei
Context: Obiectul farmacologiei; travesarea membranei; farmacologia experimentala si clinica;...

Nu inteleg sensul " traversarea membranei" aici, prin urmare nici nu stiu cum sa traduc expresia.

Multumesc!
Anca Buzatu
Austria
Membrandurchdringung
Explanation:
a membranei sau membranelor
Selected response from:

Jonathan Oprean
Germany
Grading comment
Multumesc!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Membrandurchdringung
Jonathan Oprean
4Membrandurchgang
Adriana Sandru


Discussion entries: 1





  

Answers


13 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Membrandurchgang


Explanation:
http://deposit.ddb.de/cgi-bin/dokserv?idn=976295873&dok_var=...

Adriana Sandru
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Notes to answerer
Asker: Multumesc mult Adriana. Termenul propus de dnl Oprean pare a se incadra mai bine in contextul meu.


2 days7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Membrandurchdringung


Explanation:
a membranei sau membranelor


    Reference: http://www.chemie.hu-berlin.de/nmr/research-themen-de.htm
Jonathan Oprean
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Multumesc!