KudoZ home » German to Romanian » Business/Commerce (general)

Merkliste

Romanian translation: lista produselor favorite/lista produselor preferate/lista de preferinţe


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Merkliste
Romanian translation:lista produselor favorite/lista produselor preferate/lista de preferinţe
Entered by: xxxangiM

20:42 Jan 17, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Marketing - Business/Commerce (general)
German term or phrase: Merkliste
Wenn Sie einen Artikel noch nicht gleich kaufen möchten, legen Sie ihn auf die Merkliste.

Multumesc
xxxangiM
lista produselor favorite
Explanation:
sau: lista ta; lista de preferinţe

http://www.polirom.ro/catalog/carte/bac-2004-fizica-lista-de...
Selected response from:

Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Grading comment
Mulţumesc !
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1lista produselor favorite
Susanna & Christian Popescu GbR
5aidememoire
Bogdan Burghelea
4 +1lista de preferinte
bia_free
4lista de adnotaţii/lista cu notiţe
Mariana Avramescu
4lista cu produse selectateAnca Nitu


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lista de adnotaţii/lista cu notiţe


Explanation:
lista cu produsele reţinute a fi interesante...

--------------------------------------------------
Note added at 30 minute (2008-01-17 21:13:07 GMT)
--------------------------------------------------

lista de memorare produse, cred ca ar fi mai bine, dar oricum este corect asa, daca este vorba de cumpărare online

Mariana Avramescu
Romania
Works in field
Native speaker of: Romanian
PRO pts in category: 12

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
aidememoire


Explanation:
Chiar dacă e un franţuzism şi nu mă prea încîntă traducerea în acest fel, e un cuvînt adoptat în DEX.


    Reference: http://dexonline.ro/search.php?cuv=aide%20memoire
Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 59

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
lista produselor favorite


Explanation:
sau: lista ta; lista de preferinţe

http://www.polirom.ro/catalog/carte/bac-2004-fizica-lista-de...


    Reference: http://www.magazinudescule.ro/lista_preferinte.php?page=%2Fs...
    Reference: http://www.galeriart.ro/eshop/prodView.asp?idProduct=572&Msg...
Susanna & Christian Popescu GbR
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 46
Grading comment
Mulţumesc !

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariana Avramescu
13 hrs
  -> multumesc

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
lista cu produse selectate


Explanation:
si necumparate

Anca Nitu
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
lista de preferinte


Explanation:
http://www.dol.ro/Asistenta/index.asp?#5a.1
http://www.pro.ro/?p=zon

bia_free
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Susanna & Christian Popescu GbR: da, dar scrie deja mai sus :-)
4 hrs