KudoZ home » German to Romanian » Chemistry; Chem Sci/Eng

Chemikalienbinder

Romanian translation: liant pentru chimicale


11:53 Apr 22, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Chemistry; Chem Sci/Eng
German term or phrase: Chemikalienbinder
Iată contextul:
"Weiteres Auslaufen der Flüssigkeit verhindern und mit einem flüssigkeitsbindenden, nicht brennbaren Material überdecken (Sand, Erde, Chemikalienbinder oder andere...)
Mă interesează "Chemikalienbinder". Oare "agent neutralizant pentru substanţe chimice" e bine?

Mulţumesc pentru fiecare răspuns!
Stefan Konnerth
Romanian translation:liant pentru chimicale
Explanation:
Es handelt sich um ein Bindemittel.
Selected response from:

Hans-Juergen Fauland
Grading comment
Dankeschön!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Liant chimic
Adriana Sandru
3 +1liant pentru chimicale
Hans-Juergen Fauland


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
liant pentru chimicale


Explanation:
Es handelt sich um ein Bindemittel.

Example sentence(s):
  • Lianti pentru ulei Lianti pentru chimicale

    Reference: http://www.ghidafaceri.ro/new/listari-1965300-.html
Hans-Juergen Fauland
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Dankeschön!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
15 hrs
  -> Danke, Bogdan!

21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Liant chimic


Explanation:
http://www.arc-rom.ro/substante_speciale_lipire.html

--------------------------------------------------
Note added at 33 mins (2008-04-22 12:26:55 GMT)
--------------------------------------------------

Este un liant chimic (acid sau universal) folosit ca material absorbant inert în acest caz.
http://www.bayercropscience.ro/img/securitate/Merlin Duo_240...


Adriana Sandru
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariana Avramescu
20 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Anca Nitu
1 day8 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Jonathan Oprean: sau liant pentru substante chimice
2 days19 hrs
  -> Mulţumesc!