KudoZ home » German to Romanian » Computers: Software

Überlauf

Romanian translation: "overflow"- sau o depăşire a capacităţii canalului/a gamei dinamice


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Überlauf
Romanian translation:"overflow"- sau o depăşire a capacităţii canalului/a gamei dinamice
Entered by: xxxCSsys

16:58 Feb 21, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software / IT
German term or phrase: Überlauf
este vorba de o eroare aparuta din cauza unui parametru prea mare.
Adriana Sandru
Romania
"overflow"- sau o depăşire a capacităţii canalului/a gamei dinamice
Explanation:
este o stare de depăşire a capacităţii canalului ("overflow") sau a gamei dinamice în memoria tampon (buffer)

se foloseşte în forma "overflow"-dar mai nou se utilizează şi termenul de "depăşire"
Selected response from:

xxxCSsys
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1"overflow"- sau o depăşire a capacităţii canalului/a gamei dinamicexxxCSsys
5depăşire
asco


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
depăşire


Explanation:
de obicei depăşire de memorie
(buffer OVERFLOW)


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Buffer_overflow
asco
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian

18 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
"overflow"- sau o depăşire a capacităţii canalului/a gamei dinamice


Explanation:
este o stare de depăşire a capacităţii canalului ("overflow") sau a gamei dinamice în memoria tampon (buffer)

se foloseşte în forma "overflow"-dar mai nou se utilizează şi termenul de "depăşire"


xxxCSsys
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  asco: MULTUMESC
2 mins
  -> Mulţumesc