KudoZ home » German to Romanian » Construction / Civil Engineering

im Hobbock

Romanian translation: recipient cu mînere


06:28 Nov 9, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / útjavítás
German term or phrase: im Hobbock
Este vorba despre o forma de ambalaj, care include a o cantitate de ca. 23 kg. din materialul respectiv, folosit la intretinerea si repararea drumurilor.
Arpad Csabay
Romanian translation:recipient cu mînere
Explanation:
Deoarece sub această denumire apar mai multe vase în care se pot transporta diferite substanţe, în cele mai variate forme (de la butoaie la găleţi), singurul element comun sînt mînerele.
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
Multumesc, am tradus recipient din tabla.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4recipient cu mînere
Bogdan Burghelea
4Găleată, container
Adriana Sandru


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Găleată, container


Explanation:
După imaginile de pe google şi conform traducerii în engleză pare a fi găleată (cu capac) sau container. Mi se pare mai potrivit container.


    Reference: http://www.dict.cc/german-english/Hobbock.html
Adriana Sandru
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 128
Notes to answerer
Asker: Multumesc. Pentru galeata si container exista termene mai comune, acesta este ceva mai rar intilnit. Eu am tradus recipient din tabla, dar nu sunt foarte incantat nici de solutia mea.


9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
recipient cu mînere


Explanation:
Deoarece sub această denumire apar mai multe vase în care se pot transporta diferite substanţe, în cele mai variate forme (de la butoaie la găleţi), singurul element comun sînt mînerele.

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 65
Grading comment
Multumesc, am tradus recipient din tabla.