KudoZ home » German to Romanian » Construction / Civil Engineering

Strahlrohr/ Wasserwerfer

Romanian translation: furtun/tub de apă şi tun de apă


07:37 Feb 21, 2005
German to Romanian translations [PRO]
Science - Construction / Civil Engineering
German term or phrase: Strahlrohr/ Wasserwerfer
Es wird bei langen Tunnelstrecken empfohlen, eine feste Feuerlöschleitung mit einsatzbereiten Strahlrohren, ggf auch Wasserwerfer zu installieren.
Carmela Moldovan
Romania
Romanian translation:furtun/tub de apă şi tun de apă
Explanation:
Wasserwerfer este tun de apă, conf dictionarului

Rohr este tub, in mod normal, dar poate aici e vorba de furtun
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Ţeavă de refulare/tun de apăHeinz Lahni
3furtun/tub de apă şi tun de apă
Elvira Stoianov


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Ţeavă de refulare/tun de apă


Explanation:
vad ca mai apare in dictionar si termenul de hidromonitor pentru Strahlrohr, dar nu stiu ce-ar vrea sa zica

Heinz Lahni
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 19

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
furtun/tub de apă şi tun de apă


Explanation:
Wasserwerfer este tun de apă, conf dictionarului

Rohr este tub, in mod normal, dar poate aici e vorba de furtun

Elvira Stoianov
Luxembourg
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12