KudoZ home » German to Romanian » Cosmetics, Beauty

sheabutter

Romanian translation: siehe unten


12:49 Feb 21, 2005
German to Romanian translations [Non-PRO]
Cosmetics, Beauty
German term or phrase: sheabutter
o componenta a unei creme
elena
Romanian translation:siehe unten
Explanation:
entschuldige wenn ich mich einmische (kann kein rumänisch)... Sheabutter ist die internationale Bezeichnung von Karité Butter. Also entweder Karité oder Shea müssten für eine wissenschaftliche Bezeichnung genügen.
Ciao!
Anna
Selected response from:

annaba
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5unt de shea
Maria Diaconu
3siehe unten
annaba


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
siehe unten


Explanation:
entschuldige wenn ich mich einmische (kann kein rumänisch)... Sheabutter ist die internationale Bezeichnung von Karité Butter. Also entweder Karité oder Shea müssten für eine wissenschaftliche Bezeichnung genügen.
Ciao!
Anna

annaba
Native speaker of: Native in ItalianItalian

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
unt de shea


Explanation:
Untul de Shea mai este cunoscut şi sub denumirea de unt de Karite. El este extras din fructele copacului de Shea (Karite).
Acest copac se găseşte numai în savanele din vestul Africii. Copacul de Shea este sălbatic, nu se cultivă şi până atinge maturitatea durează 40-50 de ani.
În majoritatea regiunilor, el este protejat datorită beneficiilor sale economice, medicale şi sociale (untul de Shea este o importantă sursă de hrană în Africa).
Vracii africani au folosit untul de Shea secole la rând pentru a vindeca boli ale pielii şi ale scalpului. În prezent s-a dovedit ştiinţific faptul că untul de Shea este un ingredient deosebit de valoros în industria cosmetică.

http://www.elmiplant.ro/index.php?LANG=RO&typ_act=prin&id=78

Elena, te rog să fii mai atentă la selectarea subiectului :) nu prea îl nimereşti întotdeauna, de exemplu la această întrebare voi schimba subiectul din medical în cosmetics.
Numai bine!

Maria Diaconu
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian