KudoZ home » German to Romanian » Economics

Colli

Romanian translation: colet


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Colli
Romanian translation:colet
Entered by: Adriana Sandru

06:31 Feb 24, 2006
German to Romanian translations [PRO]
Bus/Financial - Economics / accounting
German term or phrase: Colli
Ati intalnit termenul?
Ce inseamna? ( in domeniul contabilitatii)
Adriana Sandru
Romania
colet
Explanation:
Vine din italiana si inseamna cea mai mica unitate a unei expedieri. O expediere poate deci consta din mai multe colete = Colli. Am intalnit si scrierea 'Kollo, Kolli'.
Selected response from:

Heinz Lahni
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3coletHeinz Lahni
4 +1colet/ pachet
Maria Diaconu


Discussion entries: 1





  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
colet


Explanation:
Vine din italiana si inseamna cea mai mica unitate a unei expedieri. O expediere poate deci consta din mai multe colete = Colli. Am intalnit si scrierea 'Kollo, Kolli'.


Heinz Lahni
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 36

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Maria Diaconu: a, deci e forma de plural?
6 mins

agree  xxxCSsys
41 mins

agree  Bogdan Burghelea
9 hrs

17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
colet/ pachet


Explanation:
Cred că nu poate fi altceva.
Se ortografiază şi Kolli.
vezi http://www.proz.com/kudoz/46966
http://www.proz.com/kudoz/8410
şi glosarele kudoz
În dicţionarul http://www.linguadict.com/ caută Colli şi Kolli

--------------------------------------------------
Note added at 19 mins (2006-02-24 06:50:54 GMT)
--------------------------------------------------

Rectific: Colli/Kolli = colete, pachete (pl.)

Maria Diaconu
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ion Chiru: Da, colet.
2 mins
  -> mulţumesc