KudoZ home » German to Romanian » Education / Pedagogy

bildnerische und Werkerziehung

Romanian translation: educaţie plastică şi lucru manual


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:bildnerische und Werkerziehung
Romanian translation:educaţie plastică şi lucru manual
Entered by: Ovidiu Martin Jurj

10:27 Jan 10, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Education / Pedagogy
German term or phrase: bildnerische und Werkerziehung
Unterrichtsgegenstande
ajumi
Romania
educaţie plastică şi lucru manual
Explanation:
Dacă sunt materii de şcoală, mai ales la clase mici, atunci bildnerische Erziehung e educaţie plastică, iar Werkerziehung e ce era înainte Werkunterricht, deci lucru manual, sau atelier, cum se numea pe vremea mea. Acuma am auzit că este ceva de genul ăsta în şcolile noastre, o materie care se cheamă educaţie tehnologică.

Dar bildnerische Erziehung şi Werkerziehung pot fi cică şi materii de facultate de arhitectură, iar acolo e mai complicat.
Selected response from:

Ovidiu Martin Jurj
Romania
Grading comment
mersi
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4educaţie plastică şi lucru manual
Ovidiu Martin Jurj
4educaţie profesională şi de creaţie
Mariana Avramescu


Discussion entries: 1





  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
educaţie profesională şi de creaţie


Explanation:
http://www.bmukk.gv.at/medienpool/3919/VS6T_Werken.pdf
http://search.babylon.com/web/Werkerziehung&babsrc=toolbar&c...
http://search.babylon.com/web/bildnerische Erziehung&babsrc=...


--------------------------------------------------
Note added at 22 minute (2008-01-10 10:50:17 GMT)
--------------------------------------------------

ca materie de predare s-ar putea numi: studiu profesional şi de creaţie

Mariana Avramescu
Romania
Native speaker of: Romanian

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
educaţie plastică şi lucru manual


Explanation:
Dacă sunt materii de şcoală, mai ales la clase mici, atunci bildnerische Erziehung e educaţie plastică, iar Werkerziehung e ce era înainte Werkunterricht, deci lucru manual, sau atelier, cum se numea pe vremea mea. Acuma am auzit că este ceva de genul ăsta în şcolile noastre, o materie care se cheamă educaţie tehnologică.

Dar bildnerische Erziehung şi Werkerziehung pot fi cică şi materii de facultate de arhitectură, iar acolo e mai complicat.

Example sentence(s):
  • Studierende der Werkerziehung erarbeiten handwerkliche und gestalterische Grundlagen zu den Bereichen Architektur, Design, Produktgestaltung und Technisches Werken.

    Reference: http://www.moz.ac.at/intern/homepages/dokumente/11361.pdf
    Reference: http://dict.leo.org/forum/viewUnsolvedquery.php?idThread=406...
Ovidiu Martin Jurj
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8
Grading comment
mersi