KudoZ home » German to Romanian » Electronics / Elect Eng

EINSTELLUNGSAUFKLEBER

Romanian translation: eticheta (autoadezivă) cu reglajele/setările


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:EINSTELLUNGSAUFKLEBER
Romanian translation:eticheta (autoadezivă) cu reglajele/setările
Entered by: Adriana Sandru

09:22 Sep 12, 2007
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Fernbedienung
German term or phrase: EINSTELLUNGSAUFKLEBER
Apare in manualul de utilizare a unei telecomenzi. Este vorba despre o eticheta.
"Bitte notieren Sie Ihre eingestellten Codes in dem enstprechenden Feld des beigelegten Aufklebers."
Adriana Sandru
Romania
eticheta (autoadezivă) cu reglajele/setările
Explanation:
Adică abţibildul cu diferitele setări.
Selected response from:

Bogdan Burghelea
Romania
Grading comment
Danke!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5eticheta (autoadezivă) cu reglajele/setările
Bogdan Burghelea
3 +1eticheta autoadeziva pentru notarea setarilor telecomenzii
Arpad Csabay


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
eticheta (autoadezivă) cu reglajele/setările


Explanation:
Adică abţibildul cu diferitele setări.

Bogdan Burghelea
Romania
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 32
Grading comment
Danke!

51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
eticheta autoadeziva pentru notarea setarilor telecomenzii


Explanation:
Probabil este o telecomanda universala, care poate fi setata si resetata pt mai multe tipuri de tv, si daca se reseteaza din greseala, e mai simlu sa se reintroduca codurile, decat sa se regleze din nou. Asa ma gandesc eu..
Nu cred sa fie o expresie corespondenta pt acest cuvant, de aceea, eu as descrie obiectuil in felul de mai sus, dar sunt curios, ce expresie (mai potrivita) vor recomanda alti colegi.

Arpad Csabay
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Anca Buzatu
12 mins