KudoZ home » German to Romanian » Electronics / Elect Eng

Autoladekabel

Romanian translation: cablu alimentare (încărcare) auto


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Autoladekabel
Romanian translation:cablu alimentare (încărcare) auto
Entered by: xxxToni33

11:41 Feb 14, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Autoladekabel
Autoladekabel für unterwegs

Multumesc!
xxxToni33
cablu alimentare (încărcare) auto
Explanation:
Se referă la încărcarea bateriei dispozitivului de la automobil, în general de la bricheta electrică. Nu e vorba de încărcarea bateriei automobilului.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days23 hrs (2008-02-17 10:57:15 GMT)
--------------------------------------------------

e-Zigarette = elektrische Zigarettezünder = bricheta electrică
Selected response from:

translexIQ
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2cablu încărcător baterie pentru autovehicul
Corina Cristea
5cablu alimentare (încărcare) auto
translexIQ


Discussion entries: 2





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
cablu încărcător baterie pentru autovehicul


Explanation:
.

Corina Cristea
Romania
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Mariana Avramescu
57 mins

agree  Jonathan Oprean: merge si mai scurt: "cablu incarcator baterie auto"
1 day3 hrs

disagree  translexIQ: nu e vorba de încărcarea bateriei auto
2 days9 hrs

agree  vladtepes
2 days10 hrs

2 days9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
cablu alimentare (încărcare) auto


Explanation:
Se referă la încărcarea bateriei dispozitivului de la automobil, în general de la bricheta electrică. Nu e vorba de încărcarea bateriei automobilului.

--------------------------------------------------
Note added at 2 days23 hrs (2008-02-17 10:57:15 GMT)
--------------------------------------------------

e-Zigarette = elektrische Zigarettezünder = bricheta electrică

translexIQ
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc