KudoZ home » German to Romanian » Electronics / Elect Eng

extra zuschaltbarer Dampfstoß

Romanian translation: buton pentru jet de aburi cu acţionare separată


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:extra zuschaltbarer Dampfstoß
Romanian translation:buton pentru jet de aburi cu acţionare separată
Entered by: xxxToni33

20:24 Feb 14, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Bügeleisen
German term or phrase: extra zuschaltbarer Dampfstoß
Ein extra zuschaltbarer Dampfstoß erzeugt bis zu unglaublichen 150gr. Dampf/min.

multumesc!
xxxToni33
buton pentru jet de aburi cu acţionare separată
Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2008-02-14 23:25:19 GMT)
--------------------------------------------------

Sau:
Actionarea suplimentară a butonului separat pentru jet de aburi permite producerea...

--------------------------------------------------
Note added at 22 ore (2008-02-15 19:02:24 GMT)
--------------------------------------------------

Jetul acesta de aburi trebuie declanşat cumva. Iar la maşina de călcat vorbim în general de butoane. Normal că traducătorul poate adapta propunerea de traducere la contextul exact.

--------------------------------------------------
Note added at 2 zile22 ore (2008-02-17 18:50:51 GMT)
--------------------------------------------------

Sau: Un jet de aburi care poate fi declansat separat...

--------------------------------------------------
Note added at 2 zile22 ore (2008-02-17 18:52:47 GMT)
--------------------------------------------------

Emisia suplimentară de aburi care poate fi declanşată separat...
Selected response from:

Erzsebet Schock
Germany
Grading comment
Multumesc
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3buton pentru jet de aburi cu acţionare separatăErzsebet Schock
3jet suplimentar de aburi
Jonathan Oprean


Discussion entries: 1





  

Answers


18 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
jet suplimentar de aburi


Explanation:
fiindca n-am vazut pe-aici cuvantul "Knopf" (buton)

Jonathan Oprean
Germany
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in MoldavianMoldavian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Erzsebet Schock: Jetul acesta de aburi trebuie declanşat cumva. Iar la maşina de călcat vorbim în general de butoane. Normal că traducătorul poate adapta propunerea de traducere la contextul exact.
3 hrs

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
buton pentru jet de aburi cu acţionare separată


Explanation:
...

--------------------------------------------------
Note added at 3 ore (2008-02-14 23:25:19 GMT)
--------------------------------------------------

Sau:
Actionarea suplimentară a butonului separat pentru jet de aburi permite producerea...

--------------------------------------------------
Note added at 22 ore (2008-02-15 19:02:24 GMT)
--------------------------------------------------

Jetul acesta de aburi trebuie declanşat cumva. Iar la maşina de călcat vorbim în general de butoane. Normal că traducătorul poate adapta propunerea de traducere la contextul exact.

--------------------------------------------------
Note added at 2 zile22 ore (2008-02-17 18:50:51 GMT)
--------------------------------------------------

Sau: Un jet de aburi care poate fi declansat separat...

--------------------------------------------------
Note added at 2 zile22 ore (2008-02-17 18:52:47 GMT)
--------------------------------------------------

Emisia suplimentară de aburi care poate fi declanşată separat...

Erzsebet Schock
Germany
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in GermanGerman
PRO pts in category: 4
Grading comment
Multumesc

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Bogdan Burghelea
9 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Adriana Sandru
11 hrs
  -> Mulţumesc!

agree  Mariana Avramescu
19 hrs
  -> Multumesc!