KudoZ home » German to Romanian » Electronics / Elect Eng

Diodenbaustein

Romanian translation: modul dioda


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Diodenbaustein
Romanian translation:modul dioda
Entered by: Paraschiva Bloju

22:53 Mar 4, 2004
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
German term or phrase: Diodenbaustein
nu am context, e vorba de o lista cu termeni pt un utilaj
Paraschiva Bloju
Romania
modul dioda
Explanation:
Baustein, din cate stiu eu, este un modul
Selected response from:

Elvira Stoianov
Luxembourg
Grading comment
Multumesc! Cu intarziere.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5modul dioda
Elvira Stoianov
1bloc functional cu diode
Cristina Moldovan do Amaral


  

Answers


6 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
bloc functional cu diode


Explanation:
sau comutator cu dioda
Baustein inseamna atat piatra de constructii, cat si bloc functional.
Adevarul este ca nu ma pricep in domeniu, e doar o incercare...


    Reference: http://www.actrus.ro/biblioteca/cursuri/electro/bogdan/b9_3....
Cristina Moldovan do Amaral
United States
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 24

9 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
modul dioda


Explanation:
Baustein, din cate stiu eu, este un modul

Elvira Stoianov
Luxembourg
Specializes in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20
Grading comment
Multumesc! Cu intarziere.