KudoZ home » German to Romanian » Energy / Power Generation

Gasdruckfeder

Romanian translation: amortizor pe/cu gaz/amortizor pneumatic


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
German term or phrase:Gasdruckfeder
Romanian translation:amortizor pe/cu gaz/amortizor pneumatic
Entered by: Anca Buzatu

13:03 Mar 13, 2008
German to Romanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
German term or phrase: Gasdruckfeder
Gasdruckfeder entfernen (falls vorhanden)
- leider mein einziger Kontext !
Carmela Moldovan
Romania
amortizor pe/cu gaz/amortizor pneumatic
Explanation:
http://www.google.de/search?hl=de&q=amortizor cu gaz&btnG=Go...

--------------------------------------------------
Note added at 5 minute (2008-03-13 13:08:51 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dict.cc/german-english/Gasdruckfeder.html
www.proz.com/kudoz/1177840 - 46k - Im Cache - Ähnliche Seiten
Selected response from:

Anca Buzatu
Austria
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4amortizor pe/cu gaz/amortizor pneumaticAnca Buzatu
4arc de presiune a gazului
Corina Cristea


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
amortizor pe/cu gaz/amortizor pneumatic


Explanation:
http://www.google.de/search?hl=de&q=amortizor cu gaz&btnG=Go...

--------------------------------------------------
Note added at 5 minute (2008-03-13 13:08:51 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.dict.cc/german-english/Gasdruckfeder.html
www.proz.com/kudoz/1177840 - 46k - Im Cache - Ähnliche Seiten

Anca Buzatu
Austria
Native speaker of: Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Adriana Sandru: Amortizor cu gaz. www.elit.ro/news/news1_04/news1_04.pdf
18 mins
  -> Multumesc

agree  Mariana Avramescu
3 hrs
  -> Multumesc

agree  Bogdan Burghelea
3 hrs
  -> Multumesc

agree  Ágnes Szakáli-Kiss
14 hrs
  -> Multumesc

2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
arc de presiune a gazului


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 19 minute (2008-03-13 13:22:41 GMT)
--------------------------------------------------

http://www.tehnicainstalatiilor.ro/articole/nr_45/nr45_art.a...
Este vorba de un regulator care are un astfel de arc de presiune folosit pentru diferite tipuri de gaz.
Regulatoarele functioneaza fara energie auxiliara, prin tensionarea arcului. Ele vin deja echipate cu arcuri neutre, valoarea presiunii din arc variind in functie de modelul de regulator. Arcurile se pot schimba in situatia in care doriti sa reglati presiunea din conducta la alti parametrii. Puteti alege arcul cu care sa fie echipat regulatorul, in conformitate cu tabelul pus la dispozitie de producator.

Se utilizeaza pentru trei tipuri de gaze - gaz natural, gpl, gaz neagresiv, iar temperatura de functionare este cuprinsa intre -10?€¦+60?°C.

Regulatoarele de presiune pentru gaz sunt certificate in conformitate cu norma europeana UNI-EN 88 si directiva europeana "Gas Appliances" 90/396/CE.

Regulatoarele nu au nevoie de intretinere.


--------------------------------------------------
Note added at 20 minute (2008-03-13 13:23:49 GMT)
--------------------------------------------------

Termenul echivalent in engleza este "pressure spring".

--------------------------------------------------
Note added at 5 ore (2008-03-13 18:18:28 GMT)
--------------------------------------------------

Nu sunt de acord cu amortizor. Cred ca denumirea corecta este arc cu gaz, mai ales pt. ca se foloseste in diferite domenii.

Arcuri cu gaz (Echilibroare=Telescoape de compensare) si amortizoare de vibratie pentru domeniile : automobile , industrie , mobila , medical , scaune ergonomice .

Acestea se folosesc oriunde este necesara ridicarea , coborarea , manevrarea sau reglarea controlata si amortizata .

http://www.bizoo.ro/firma/acsaxa/vanzare/979/Arcuri-Cu-Gaz-S...

Corina Cristea
Romania
Works in field
Native speaker of: Native in RomanianRomanian